Гуманітарні та естетичні дисципліни

«Кожна дитина – це митець», – писав Пабло Пікассо. «Мистецтво – це система образів»,  –  підхоплює ідею великого художника Джулія Кемерон у праці «Шлях митця. Духовна дорога до примноження творчості». Черпати образи можна лише з духовної криниці. Учителі МО працюють над тим, щоб творчість та натхнення стали життєдайною основою буття. Для нас не так важить сфера діяльності учня в майбутньому, як його насичене продуктивне життя як особистості, громадянина, члена родини та колективу.

Щоб криниця не виснажувалася, важливо наповнювати її з національних джерел. Своїм першочерговим завданням учителі словесності, історії, мистецтва ставлять збереження генетичної пам’яті, виховання патріотизму, а також  поваги до інших культур.  Любов до рідного слова та Батьківщини не має бути голослівною, декларуючою, а лише дієвою, конструктивною.  Як говорив  Б. Хмельницький: «Нащо говорити там, де треба діяти». Традиційні заходи методичного об’єднання, зокрема пісенний конкурс та конкурс читців, зустрічі з відомими письменниками та діячами, — найяскравіше тому підтвердження.

Тема методичного проекту «Емоційний інтелект як передумова формування успішного, творчого, мотивованого учня» сприяє активному залученню дітей до участі у виставах та постановках за творами авторів, опрацьованих на уроках, а також створенню власного творчого продукту сучасного мистецтва.  Використання традиційних мистецьких форм у поєднанні з інтерактивними, мультимедійними, модерновими, дозволяє учням краще усвідомлювати свої емоційні стани, емпатично включатися в переживання інших, розуміти, як вираження власних емоцій впливає на інших, і враховувати це в соціальному житті.

За допомогою гуманітарних та естетичних дисциплін учні вчаться реалізовувати себе, розкривати свій творчий потенціал, вивчають себе та своє місце у мінливому світі.