Протидія булінгу

ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ

41661510_535226633565685_995483529842262016_n

План заходів з профілактики булінгу та конфліктних ситуацій

 на 2018-2019 н.р

соціального педагога гімназії «Консул» №86

№ з/п

Назва заходу

Термін проведення

       

  З учнями

1 Заняття з елементами тренінгу «Булінг та кібербулінг – реальна проблема сьогодення» (5-ті класи)

Вересень

2 Проведення превентивних занять  «Корисні навички» щодо розвитку навичок безконфліктного спілкування та ведення здорового способу життя (1-ші та 2-гі класи)

Жовтень

3  Цикл тематичних занять «Уроки добра» (5-ті класи)

Листопад

4 Проведення превентивних занять  «Корисні навички» спрямованих на розвиток самоповаги, вміння взаємодіяти з оточуючими (3-ті та 4-ті класи)

Листопад

5 Цикл тематичних занять «Уроки добра» (5-ті класи)

 Грудень

6 Заняття (бесіди, ігри, тренінгові вправи, диспути тощо) щодо формування толерантного ставлення до людей з особливими потребами, дітей-переселенців тощо. Профілактика проявів ксенофобії серед учнів «Ми – різні, але ми – рівні!» (учні початкової школи)

Грудень

7 Запобігання формуванню девіантної поведінки «Гостре словечко коле сердечко» (2-гі та 3-ті класи)

Грудень

8 Благодійної акції «Від серця до серця» (учні початкової школи)

Грудень

9 Діагностичне обстеження  «Дослідження моральних якостей особистості дитини» (виявлення моральних уявлень учнів 5-их класів)

Січень

10 Індивідуальні та групові заняття з дітьми та підлітками щодо розвитку соціальних навичок, вибору конструктивної моделі поведінки «Я та оточуючі» (5-ті класи)

Лютий

11 Анкетування «Прояви агресивної поведінки» (5-ті класи)

Березень

12 Проведення конкурсу малюнків на асфальті «Наш дружній клас» (2-гі класи)

Березень

13 Бесіда «Чи вміємо ми дружити?» (3-ті класи)

Березень

14 Рольове моделювання «Привіт! Я – конфлікт!» (5-ті класи)

Березень

15 Діагностика відносин у сім’ї. Анкетування учнів та їх батьків «Шляхи вирішення конфліктів» (5-ті класи)

Квітень

16 Соціально-педагогічний супровід дітей та підлітків схильних до конфліктної поведінки (1-5-ті класи)

Травень

17 Надання дітям індивідуальних та групових консультацій за запитом батьків

Протягом року

18 Співпраця з шкільним офіцером поліції у напрямку профілактики булінгу та жорстокого поводження за допомогою проведення лекцій та занять з учнями

Протягом року

19 Впровадження програми з профілактики насилля та агресивної поведінки

Протягом року

План заходів антибулінгу в гімназії

на  2018-2019 н.р.

 

Дата

Заходи

Учасники

Відповідальні

1 Вересень

(протягом року за потреби)

Моніторинг та аналіз психологічного клімату в класах.

 

1-11 кл. Психолог, соціальний педагог, класні керівники
2 Вересень Створення інформаційного осередка (плакати, стенди, «Скринька довіри»)   Психолог, соціальний педагог, заст. дир. з вих. роб.
2 Жовтень Організація тренінгів для вчителів «Роль вчителя в процесі миробудування» пед. колектив заст. дир. з вих. роб.
3 Листопад Організація пізнавальних заходів для учнів з метою підвищення рівня обізнаності про булінг та його наслідки . 5-11 кл. Класні керівники
4 Грудень Бесіди із шкільним поліцейським «Корисні правила-поради для  профілактики і подолання булінгу». 1-11 кл. Шкільний поліцейський
5 Січень Фестиваль короткометражних фільмів «Стоп булінг!»

 

5-11 кл. Заст. дир. з вих. роб., класні керівники
6 Лютий Педрада з виховної роботи «Булінг (цькування): психологічні та юридичні аспекти» пед. колектив заст. дир. з вих. роб.
7 Березень Діагностика відносин у сім’ї. Анкетування учнів та їх батьків. 1-11 кл. Психолог, соціальний педагог, заст. дир. з вих. роб.
8 Квітень Бесіди із шкільним поліцейським «Корисні правила- поради для профілактики насильства у колективі» 1-11 кл. Шкільний поліцейський
9 Протягом року Надання дітям індивідуальних та групових консультацій за запитом батьків. 1-11 кл. Психолог, соціальний педагог, класні керівники