В цей четвер, 8 лютого, до гімназії завітали представники дитячого фонду ООН. У дискусії також взяли участь заступники гімназії та вчителі. На порядку денному обговорювали питання організації навчання, оптимізацію учбового процесу, кадрову політику навчального закладу, але одним із головних питань було впровадження інклюзивного навчання в загальноосвітніх закладах.
Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
Приєднавшись до основних міжнародних договорів у сфері прав людини (Декларації ООН про права людини, Конвенцій ООН про права інвалідів, про права дитини), Україна взяла на себе зобов’язання щодо дотримання загальнолюдських прав, зокрема, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими потребами. Представники UNICEF були зацікавлені в тому, наскільки вчителі готові до таких змін професійно, наскільки обладнаними на даному етапі реформування є шкільні навчальні заклади, якими навичками та знаннями ще має забезпечити вчителів держава.