DSC_0506

STEM- уроки у молодших школярів

У 3-А класі було проведено цикл уроків за темою „Людина та її організм” із застосуванням елементів сучасної освітньої технології STEM.

DSC_0551

DSC_0533

STEM-освіта спонукає до активного розвитку креативності особистості, критичного мислення, стимулює формування комунікативних навичок, аналітичних здібностей. Вона спрямована на набуття знань через просту та доступну візуалізацію наукових явищ під час проведення експериментів, виконання творчих завдань тощо.

DSC_0517

DSC_0510

DSC_0506

Так, вивчаючи склад крові, третьокласники визначали і малювали, з чим асоціюються у них функції різних клітин крові: тромбоцитів, лейкоцитів, еритроцитів. Для визначення сумісності різних груп крові, а також з’ясування, яка група крові є універальним донором, а яка – універсальним реципієнтом, було проведено досить цікавий експеримент.

DSC_0503

DSC_0502

DSC_0492

DSC_0490

Під час вивчення системи дихання, опорно-рухової системи, системи травлення, видільної системи, а також нервової системи учням було запропоновано створити їхні макети, використовуючи різноманітні техніки (ліплення, аплікацію, створення лепбуків і т.д.). Окрім того, третьокласники вивчали частини тіла, знайомились з будовою ока та вуха. Ці поняття були ними вивчені також і англійською мовою.

DSC_0526

Для молодших школярів подібні уроки – це можливість цілісно діяльнісно-практично освоювати дійсність, довкілля та себе самого. Загалом, такі уроки сприяють формуванню ініціативності, творчості, вмінню критично мислити, добирати важливу інформацію, доносити свою думку до співрозмовника різними способами, зокрема візуальною метафорою, тобто тих ключових компетентностей особистості, яких потребує сучасне суспільство.

Всі новини