bigstock-148895999

Практичне заняття «Ми за здоровий спосіб життя!»

Уважно ставитися до свого здоров’я потрібно з малку. Тому учні 4-го класу досліджували явище плоскостопості та його вплив на людський організм.

Школярі поділилися на 3 групи

1 група учнів провела  експеримент-дослідження, під час якого з’ясувала серед учнів свого класу стан стоп (на наявність або відсутність плоскостопості) . Діти склали таблицю та діаграму за результатами дослідження й отримали поради шкільного лікаря щодо профілактики плоскостопості. Результати представили у вигляді інформаційного листа «Наші здорові стопи»

IMG-20b07895cfe1f5e9c3523fcb8634d2bc-V

2 група провела дослідження-опитування, щоб виявити плоскостопість – це хвороба чи ні. За результатами дослідження склали  пам’ятку профілактичних і корегуючих вправ для дітей молодшого шкільного віку, які можна робити в школі під час перерв. Результати представили у вигляді інформаційного листа.

IMG-021df163c1d716cdf4253d0ddb8b941c-V

3 група учнів через дослідження серед батьків дітей свого класу шукали відповідь на питання, чи впливає плоскостопість на ходу людини. На основі батьківського опитування побудували порівняльну діаграму, таблицю, самостійно склали анкету-опитувальник, а потім занотували у власний інформаційний лист.

ііі

Групи відзвітували перед однокласниками про проведену роботу, щоб кожен учень знав: найважливіше – це здоров’я, і кожна частина тіла відіграє у цьому свою роль, у тому числі і наші здорові стопи.

Всі новини