Уважно ставитися до свого здоров’я потрібно з малку. Тому учні 4-го класу досліджували явище плоскостопості та його вплив на людський організм.
Школярі поділилися на 3 групи
1 група учнів провела експеримент-дослідження, під час якого з’ясувала серед учнів свого класу стан стоп (на наявність або відсутність плоскостопості) . Діти склали таблицю та діаграму за результатами дослідження й отримали поради шкільного лікаря щодо профілактики плоскостопості. Результати представили у вигляді інформаційного листа «Наші здорові стопи»
2 група провела дослідження-опитування, щоб виявити плоскостопість – це хвороба чи ні. За результатами дослідження склали пам’ятку профілактичних і корегуючих вправ для дітей молодшого шкільного віку, які можна робити в школі під час перерв. Результати представили у вигляді інформаційного листа.
3 група учнів через дослідження серед батьків дітей свого класу шукали відповідь на питання, чи впливає плоскостопість на ходу людини. На основі батьківського опитування побудували порівняльну діаграму, таблицю, самостійно склали анкету-опитувальник, а потім занотували у власний інформаційний лист.
Групи відзвітували перед однокласниками про проведену роботу, щоб кожен учень знав: найважливіше – це здоров’я, і кожна частина тіла відіграє у цьому свою роль, у тому числі і наші здорові стопи.