Пройдений 1 етап реформування української школи-впровадження концепції НУШ та нових Державних стандартів освіти в початковій школі — та розпочинається другий в базовій освіті.
На перетині цих подій доречно підвести підсумки, узагальнити та проаналізувати отриманий досвід та окреслити траєкторію майбутнього руху. Творчий звіт, SWOT аналіз результатів, визначення напрямів розвитку стали предметами обговорення на педагогічній раді з порядком денним «Нова українська школа: моніторинг практичної реалізації. Про досягнення та проблеми впровадження концепції «Нова українська школа» у 1-4 класах та підготовку до реформування в середній школі».
Тільки вперед — до розбудови сучасної освіти. Шлях простягається перед тим, хто його долає.Це головний месседж до початку нового етапу освітнього життя.