Шкільні обіди та сніданки — це не тільки важлива складова частина денного раціону дитини, а й основа його фізичного та інтелектуального розвитку. А культура споживання їжі, значною мірою характеризує загальний культурний рівень людини. Правильно сформовані з дитинства харчові звички, зберігаються і в дорослому віці. А достатня кількість поживних речовин і правильна культура харчування вбережуть дитину від численних хвороб та зроблять її бадьорішою і уважнішою.
То як же організувати харчування в школі так, щоб було смачно, корисно та естетично?
З метою досягнення цих критеріїв ще з 2016 року в нашій гімназії було запроваджено мультипрофільне харчування як пілотний проект.
Так, щоб організувати харчування учнів в такий спосіб, необхідно ретельно підготуватися. Це, в першу чергу, забезпечення харчоблоку сучасним обладнанням, наявність необхідної кількості кваліфікованих працівників, удосконалення меню, виховна робота серед учнів, постійний моніторинг результатів впровадження.
І, як виявилось згодом, це був вдалий проект. Адже, харчування учнів за принципом «шведського столу» надало можливість дітям спробувати різні страви або обирати з кількох запропонованих. До меню обов’язково входять декілька видів овочів, фруктів, м’ясні та рибні страви, кілька видів напоїв, хлібобулочні вироби, млинці, йогурт та кілька видів гарнірів.
В цьому році ми відновили мультипрофільне харчування в гімназії разом з ТОВ «Контракт Продрезерв 5» та за підтримки управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної у місті Києві державної адміністрації, адаптувавши його до нових умов та забезпечивши дотримання всіх карантинних норм.
Наші діти та батьки позитивно оцінили повернення до мультипрофільного харчування. Діти щодня з нетерпінням чекають шкільного сніданку. Батьки спокійні за харчування дітей у нашій гімназії. А маленькі першокласники приємно здивовані, що можуть бути такими ж самостійними, як дорослі, та обирати улюблені страви. Підходячи до святкового столу із білосніжними скатертинами та оригінально поданими стравами, галасливі пташенята одразу перетворюються в самостійних вихованих дорослих.
Організація харчування за принципом «шведського столу» дозволяє учням харчуватися досить різноманітно, формує у дитини свідоме ставлення до правильного харчування та дає можливість отримувати естетичне задоволення від прийняття їжі.
В нашій гімназії діти їдять здорову та смачну їжу. Їдять із задоволенням.