Хімічні експерименти здатні викликати захват в будь-якому віці. Поєднання різних речовин можуть призвести як до активної реакції, так і нейтральної. На майстер – класі «Рослини – індикатори» учні 9Б класу демонстрували учням 7-х класів «кольорові експерименти».
Перед учасниками були представлені розчини оцту, соди, соку лимона, мила . Вони майже однакові на вигляд, але ніяк не за складом. Визначити рівень кислотності, лужності та нейтральності розчинів дев’ятикласники пропонували за допомогою соків рослин-індикаторів: буряка, чорниці, червоної капусти. У кожному з розчинів, в залежності від хімічного складу, колір соку однієї і тієї рослини буде відрізнятися. Із цього учні 7-х класів самостійно роблять висновки, що колір овочів і ягід в кислому середовищі більш яскраві.
Через це для надання більшої насиченості овочевим та ягідним салатам додають оцтову або лимону кислоту. Безпечність матеріалів для експериментів дозволила запропонувати домашні досліди: перевірити середовище мінеральної води за допомогою соку рослин – індикаторів.