ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Другий рік поспіль онлайн-освіта випробовує наші командні та лідерські якості, нашу спроможність до гнучкості, швидкої реакції на зміни та виклики, створення освітніх моделей, які відповідають новим реаліям. Поступово, крок за кроком, вдосконалюється освітній процес, разом з цим визначений оптимальний режим роботи гімназії відповідно до вікових і психологічних особливостей учнів, індивідуальних потреб і запитів. Відпрацьований безперервний процес переходу з очного до змішаного і дистанційного навчання з дотриманням календарного планування і відповідно до санітарних вимог. Дистанційний освітній процес відбувається в синхронному та асинхронному режимах. Ще з самого початку створені облікові записи класів на сервісі Google Classroom, де розміщений розклад, завдання, ведеться облік виконаних завдань і їх оцінювання, асинхронне навчання.

Навчання в синхронному режимі в гімназії «Консул» № 86 здійснюється через ZOOM, Skype. Крім того, для синхронного та асинхронного навчання використовуються сервіси і платформи: Padlet онлайн-дошка, Class Time, Learning App, Quizlet, PowerPoint, YouTube канали, Hangouts, Google team, Ilea, «На Урок», «Всеосвіта», «Kahoot”. Велика увага приділяється Інтернет-безпеці. В гімназії запроваджені години індивідуальних консультацій, відео та аудіо-чатів та надання приватних коментарів під час оцінювання. У класах працюють «школи для родин» і дистанційний супровід комплексної допомоги в організації навчання дитини. Соціальний педагог та психолог надають свої рекомендації батькам на сайті гімназії. За рік, що минув, оптимізована система адміністрування і контролю. Адміністратори мають швидкий доступ як до навчальних курсів, так і окремих занять, до яких можна долучитися в будь-який момент. Є можливість контролю за виконанням освітньої програми, щотижневого моніторингу обсягу домашніх завдань, дотримання вимог до навантаження учнів. Облік відвідування здійснюється щоденно через сервіси Google, а в початковій школі через електронний журнал . Адміністрація проводить моніторинг як шляхом спостереження за заняттями, так і через аналіз щотижневих звітів класів і комунікацію з батьками. Дієвий онлайн-зв’язок між учасниками освітнього процесу здійснюється через мессенджери, ZOOM, внутрішню мережу.

slide_1

slide_2

slide_3

slide_4

slide_5

slide_6

slide_7

slide_8

Ефективність навчання залежить від того, як тісно воно пов’язане з життям, яким чином збагачує досвід і соціалізує. Життя не стало на паузу з локдауном, зростання дитини таке ж стрімке, як і раніше, і кожен день підкидає їй запитання та змушує замислюватися над проблемами буття. А значить, онлайн-освіта має надати інструменти для їх вирішення. Ми їх шукаємо і знаходимо, відкриваючи нові й нові можливості спілкування і навчання. В гімназії «Консул» 86 не дають готових відповідей, а навчають шукати і знаходити. Прагнемо, щоб наші учні спокійно і впевнено почували себе в бурхливому інформаційному світі, були щасливими і успішними, перетворюючи перешкоди на нові можливості.

Дистанційне навчання може бути продуктивним, якщо правильно організувати свій день. 6-А та 10-А класи гімназії «Консул» #86 проявили креативність та розробили свій алгоритм дій.